nog 6 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marij Hartog - WaarBenJij.nu nog 6 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marij Hartog - WaarBenJij.nu

nog 6 nachtjes slapen..

Blijf op de hoogte en volg Marij

16 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo vrienden, vriendinnen, familie, kennissen, teamgenoten, collega's,

Zoals de meesten van jullie inmiddels weten zit ik vanaf komende zaterdag 22 september voor 6 weken in Suriname. 'Wat ga je daar doen dan??' vragen de meesten zich af. Nou daar is deze blog dus voor! Om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik ga meemaken in die anderhalve maand.

Even in het kort: Ik ga met 9 medestudenten, waaronder mijn lieve zussie, voor stage naar Suriname. Daar zijn we de eerste week met zijn allen in Paramaribo. En nemen we een kijkje in een radiotherapie kliniek. Dan gaat de helft de jungle in voor 2 weken en blijf ik met vier anderen in Paramaribo om mee te gaan lopen in het Diakonessenhuis. Na twee weken wisselen we om, komen zij terug in Paramaribo en pakken wij onze spullen voor de bush bush. De laatste week sluiten we met zijn tienen weer af in Paramaribo.
Uiteraard blijft er genoeg vrije tijd over om Paramaribo te ontdekken en leuke tripjes te maken. Ook een beetje stappen en terrasjes pakken natuurlijk ;) En waarschijnlijk nog heel veel meer. Ik zal jullie op de hoogte houden van wat we daar uitspoken met verhalen en vooral foto's!

Maarrrr... voor het zover is moeten de laatste voorbereidingen getroffen worden. Bijna alles is gekocht, van afritsbare broeken tot zonnebrand en van diarreeremmers tot aan reishanddoeken. Nu nog hopen dat het in mn tas past en ik toch niet iets vergeet. Ik ben vrij relaxt, maar naar het einde van de week zal de spanning/stress toch hoog oplopen. Ik kan niet wachten totdat ik bepakt en bezakt in het vliegtuig zit voor een 9 uur lange reis richting Paramaribo!

liefs,

Marij

  • 21 September 2012 - 16:32

    Arjan :

    Lieve Marij

    Wat een leuk idee om je reisavontuur zo te beschrijven en te delen met iedereen. Vandaag ben je aan het inpakken en dat doe je uiterst zorgvuldig. Ik krijg wel de indruk dat er in Suriname niets te koop is , want werkelijk alles wordt meegenomen. Als het goed is krijg je alles ook nog in je koffer en anders sturen we nog wel wat na! Vanmorgen ben je al wezen oefenen op Schiphol bij het vertrek van Jeroen en zijn groep naar Brazilie. Jij mag morgen weg naar Suriname. Een mooie stage en daarbij genoeg te ontdekken. Ik blijf je verhaal volgen en ben benieuwd naar je avonturen in Paramaribo en de rimboe.

    gr arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marij

7 maanden in San Francisco!

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 12321

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 03 November 2014

San Francisco

22 September 2012 - 03 November 2012

Suriname

Landen bezocht: